Tuesday, March 9, 2010

أبوها أرنــب يا عـــم














حضرت شات بجد ممكن تعتبره اغرب شات في الدنيا كان نفسي اسجله بس ملحقتش طبعا الانترنت مليان بحوارات عجيبة "فكسانة" بنشوفها كل يوم
ومتسالنيش ايه فكسانة دي ..لاني بسمعها برضه ومش عارف ايه ده بالظبط ..ساعات تدخل الشات تلاقيه معظمه عبارة عن حوارات تظبيط ولا اكتر

ونادرا اما بيكون هادف او ليه مغزي اساسا لكن حوارات العرب والاجانب بتكون رهيبة وساعات تموتك من الضحك شوف الشات اللي انا كنت فيه ده

انا كنت بكلم واحد في نفس الغرفة ولكن ده الحوار اللي كان بيدور في الغرفة العامة او اللي كله شايفها بين هشام "مصري" وواحدة اسمها شانون رابيت "امريكية"

طبعا انا هكتب اسمها بالعربي هنا بدل عشان يبقي الحوار سليم انما الاسامي ع الشات كانت بالظبط shanon rabitوhisham lover




شانون: hi

هشام:hi where are you from ?

شانون:usa

هشام: i want to eat your father

طبعا هو كان قصده علي اسمها اللي هو رابيت هوفاكره ان هو ارنب بس الاسبيل كان مختلف اصلا


شانون: what???/?/

طبعا كانت مذهولة ايه اللي عايز ياكل ابوها ده ؟ مصاص دماء ولا ايه ؟

هشام: your father is a rabit

شانون: no you misunderstand

هشام: ok darling

طبعا الكلمة دي لاتنين عارفين بعض قوي يعني فهي استغربت

شانون: darling?? i don't even know you

هشام: i am egyptain pharoh bb you love pharohs of the river?

شانون: what are you talking about ?

هشام: you are a very good creature

بيقولها انتي مخلوقة كويسة هههههههه فهي مش مصدقة التعبير

شانون:creature ?? what the fuck !!

هشام: fuck? youinsult me?? why ?? what is your wallpaper about me to insult me

ايه خلفيتك ؟كانها يعني خلفية كمبيوتر "وول بيبر"

شانون: omg plz shutup and leave to the river again

هشام: iam a good pharoh

شانون: isee that you must be a pharoh or from the time of pharohs

هشام: h3 h3 h3 h3 h3


بيضحكلها بالصعيدي

شانون: what do you mean by h 3???

هشام:i laugh

شانون: i must go now really bye

بعدين انا دخلت كلمته

انا: ايه يا عم هشام ده يخربيتك ده انت موتني م الضحك
هشام: يا عم دي بت رخمة وجيت اظبطها مش راضية
انا : هع هع هع بجديا هشام ايه الحوار ابن الكلب ده يا ابني فرعون ايه بس ونيل ايه
هشام: ايوه ياعم انا ظبطت واحدة قبل كده من سلوفاكيا كده
انا:هههههههههه اه سلوفاكيا يمكن انما تقولها هاكل ابوكي؟ ههههههههه
هشام: ماهو ابوها ارنب ده اسم يعني
انا : طيب انا ماشي عايز حاجة
هشام: شكرا


وبجد الشات ده قتلني وكانت من اكتر لحظات النت امتاعا هع هع هع بالصعيدي

No comments: