Friday, September 25, 2009

خبر الموسم بعد عشر سنين






فكرت ايه اللي هيحصلي بعد مشاهدة راجل وست ستات والعيادة ومالقيتش الا ان ممكن بعد 10 سنين اظهر في الجرايد علي الصفحات الاولي بسبب سامح حسين وادوارد

بس في راجل تالت مذكرتش اسمه مع انه مستفز جدا الراجل اللي هو بيطلع في اعلانات الضرايب بصوته بس الي هو صوت الحكومة نفسي اخفيه من علي وجه الارض خالص ودي عناوين الجرايد بعد عشر سنين اللي بتقول ان انا قتلت ادوارد وبحاول اخلص علي سامح حسين وبالاسفل تحقيق في خلف الاسوار معايا:


المذيعة : صباح الخير يا استاذ معتز

انا : لأ

المذيعة : احم ..طيب نحب نعرف ليه بتحاول تقتل سامح ؟

انا :بصي يا ست الكتكوتة سامح لازم يبطل مسلسلات خالص وميفكرش يمثل اصلا لأنه بيخنق علي 80 مليون وهنلاقيها منه ولا من الحكومة حرااااااام

المذيعة : رغم خروجك من جريمة قتل ادوارد بغرابة شديدة بسبب تدخل المحامي الكبير مرتضي بس متوبتش وبرضه بتحاول تقتل سامح حسين

انا : قتله بيريح ناس كتير سعادتك ..لانه زي ما تقولي كده زي الامساك في ......الشعب ولازم نريح الشعب

المذيعة: كانت فرصة لطيفة قوي

انا : كانت فرصة هباب لان شكلك كده معجبة بسامح ومن النهاردة مافيش سامح مافيش ساااااااامح..

المذيعة : ااااااااااه الحقووووووووني

2 comments:

Lobna Ahmed Nour said...

no comment :))

Bassiouny said...

معتز انت كارثه