Thursday, January 6, 2011

يا ايميلاتك يا بلد..يا ابني بطل بقي تبعتلي الحاجات دي





انا ببعت رسالة انا وكل الناس للناس اللي بتبعتلنا ايميلات دعاية او اي كلام طول النهار علي ايميلاتنا ومكتوب فيها كلام ميسرش لا عدو ولا حبيب وحاجات احنا اصلا ملناش اي دعووووووة بيها تماما وبيستمروا يبعتولنا برضه نفس الايميلات كل يوم من كذا عنوان بكل غلاسة فانا احب اقولهم كلهم الكلام ده :



1- لا انا مكسبتش في السحب معاك ومدخلتش سحب اصلا ومش عميل في البنك ده اساسا

2- لا مش مهتم باساليب جديدة لنزع شعر الباط

3- لا مش عايز اشوف فيديو فضيحة المطربة...وهي في الحمام

4- لا الميل ده مش سري ولا حاجة ده انت باعتوا لالف واحد زي

5- لا يا سيدي مش هانشر القصة ومش هيكون لي اجر ولا حاجة لانها قصة فاكسة اساسا وانت اللي مألفها

6- لا يا سيدي مش عايز فياجرا ومش عايز تخفيض عليها

7- لا انا لو ساعدتك مش هتديني ملايين ولا حاجة انت عايز تسرقني بس

8- لا يا سيدي مش عايز "سوسو للتعارف ع الخاص"

9- لا مش عايز اعرف برجي هيقول ايه لمدة عام وادفع فلوس كمان

10- لا يا سيدي مش عايز الخاتم السحري اللي بيجيب الحظ انا مش هندي

11- لا مش عايز اتمتع بخصومات علي الافلام انا بنزلها مجانا معلش

12- لا مش عايز اشوف سارا في اوضة النوم وهي بتعمل اي حاجة لاني معرفش سارة مين وانت اصلا معندكش فيديو ليها ده مجرد عنوان عشان انا لو دنئ اخش علطول

13- لا مش هاخش ع الشات عشان اساعدك لان مافيش شحاتين قاعدين ع النت

14- لا مش عايز اتعامل في تجارة العملات ومش عايز ام الحساب التجريبي اللي انت هتديهولي

15- مش عايز اعرف طرق جديدة لنزع شعر القدم يا سيدي ميز والنبي ده ايميل راجل ابعته لستات وانا مالي

16- لا مش عايز برنامج علي موبايلي لقتل الناموس لان ده مش هيحصل والناموسة هتفضل تسمع نغمات وخلاص ومش هتموت

17- مش عايز خصومات علي مجلة بلاي بوي

18- مش عايز اتعلم ازاي اكل السمكة من غير ما افتح الحوض انا اصلا معنديش سمكة ومش هاجيب سمكة عشان افضل ازغطها

19- لا مش عايز جهاز 12 في 1 وبعدين هو كان من اسبوع انت قولتلي 6 في 1 بقي 12 بسرعة ؟ واكيد ده اي كلام فاضي معقول

20- لا مش عايز جدول للرجيم الكيميائي انا تخين ومبسوط بكرشي ماشي ؟

21- لا مش هاخش علي المقطع المكتوب عليه "سكس" لانه اصلا مقطع ديني وانت كاتب عليه كده عشان تفاجئ الشباب وكده يعني

22- لا انا مكسبتش مليون دولار في سحب نوكيا لاني اصلا مدخلتوش واللي هيكسب اكيد مش انا لو اخر يوم في الحياة حتي

23- لا يا عم الحاج مش عايز اعرف ازاي انام مغناطيسي قدام الكمبيوتر وحد يخش عليا يلاقيني نايم فوق الكيسة ماهو مش منظر يعني

24- لا مش عايز اعمل تحليل نفسي "هل انت حساس"..يا سيدي انا شخص لباس بس ابوس ايدك متبعتليش تاني

25- لا مش عايز ادخل علي موقع الجواز بتاعكوا ومش عايز اتهبب اتجوز اصلا

26- لا معرفش كام رقم في المربع ده ومش عايز اختبر قوة نظري ع الانترنت يعني ماروح لدكتور عيون وخلاص اصدق يعني

27- لا مش هاديكوا رقم الفيزا يا حرامية لاني مشترتش حاجة منكوا خاااالص والفيزا خلصت اصلا وفاضية

28- لا مش عايز اعرف افضل المطاعم في لندن ماهو انا مش ابن احمد عز وحياة ابوكوا

29- مش عايز خصومات علي اللانجيري ومش مهتم اصلا ومش معقول هتلبسوني لانجيري يعني !




وكفاية بقي ايميلات كتير وخلاص وعروض وهمية ارحموني ..ارحمووووني








1 comment:

Anonymous said...

هههههههههههههههههههههههه