Wednesday, July 23, 2008

عــــرســـان ولكن

فحل المحلة:
يريد:
شابة بنت حلال تقدر الإرتباط وتجيد لعب السودوكو..
أما تعمل الشاي تسيب السكر برة عشان مش طالبة غباء..
حسب تصنيفي للافلام عايز إمرأة r1
وحسب تصنيفي للكورة عايز أبو تريكة في البيت..ومتفهمونيش غلط..
أي لون عيون بس يفضل الألوان الغريبة ..لا لعمليات الليزك لو حولة أخدك بحولك..

المواصفات:
بنتيوم 4..
مواصفات ايه يا عم هو انا كمبيوتر؟
ع العموم عيون مالهاش لون..كسيح وطريح الفراش يريد رعاية خاصة..قسم العناية المركزة ..

درفيل إمبابة:
يريد:
شابة ضايعة يعني ونأسف للإزعاج يعني الباطنية وانت طالع في المزاج..
تجيد ضرب المكس ورص الحجر وتأسيس البيت علي قواعد وأسس..
لا للبراءة..
شابة مخلصة..قارشة..هارشة..مقطعة السمكة..
التخميس أساس الحياة السليمة..
حكمتي في الحياة الراجل مش بس بسحبته الراجل بسجارته وكيفه وحرمته..

المواصفات:
كفحتجي ..يعشق مجلة سمير..مع اني لا اجيد القراءة..ألعب بالبيضة والحجر وياعيني ع الحجر..

حبيب ماما:
يريد:
إمرأة من زمن الحب وليست سميرة أحمد..إمراة هزت عرش مصر وليست نادية الجندي..إمراة من نار وليست إلهام شاهين..
تجيد جميع الالعاب وليست الألعاب العنيفة زي الفيفا مثلا..
متشخطش فيا كتير عشان بزعل بجد..
متضربنيش ولا تلمسني..
تجيد ركوب الاسكوتر والباتيناج..
يا مامي أنا مكسوف بجد..

المواصفات:
لا بتكسف اتكلم عن نفسي

قبوح المطرية:

يريد:
ست الستات ربنا يخليكي ليا ..لأ ده انا بكلم أمي..

أنا عايز واحدة تفهمني يعني تطلع باللحلوح ساعة ما اعوز أي حاجة تجيبلي دخاني وتأكلني الحلو تملي..
يعني مريشة وقاعدة علي هبرة حلوة ..ويفضل اصحاب الشقق والفيلل الفخمة..
وسمعني سلام أريد حلا..

المواصفات:
مفلس وطمعان في كرم سعادتك





No comments: