Wednesday, October 21, 2009

قنـاة الفــزع ..الجــزء الثــالث








اهلا بيكم مرة تانية في قناة الجراة والوقاحة ..قناة الرعب والإثارة..قناتكم المتوحشة..قناة الفزع




أعزائي المشاهدين تشاهدون بعد قليل برنامج محبب لقلوبكم ..فضايح من نوع خاص

..برنامجنا الجميل
"سيديهاتك يا بلد"..
برنامج جرئ جدا لعرض جميع السيديهات حصريااااا..
سيديهات فضايح جامدة اخر حاجة..
ولأول مرة السيدي المزعوم لشوبير وسيدي ابو الفتوح يذاع علي تليفزيوننا..
سيديهات تعذيب روعة وجديدة في كل أقسام مصر..
سيديهات تكشف لنا ماذا يحدث في مطاعم مصر..
سيديهات ليا انا شخصيا وانا برتشي في قطاع التليفزيون
"سيديهاتك يا بلد"...."للقذارة عنوان جديد "..





فقرة حصرية :
فقرة "القفص الحديدي"
أوعي تفوتك ..
القفص الحديدي يوم الاتنين بين مرتضي وشوبير تصفية حسابات
مع جزء خاص جدا لمصارعة مرتضي منصور مع ملفاته ..
يوم الاربع قفص حديدي بين كابتن علاء صادق ومدحت شلبي ..

ونشوف حتي منها متسجلة :

مدحت شلبي : تعالي لي يا احبيبي هلا هلا هلا هلا ..يا نهار ااااااابيض
علاء صادق: انا وقفت في القفص الحديدي..لا يهمني محاسن من هريدي..يا ساقط يا لعين..هأشقك بالسكين..

وانتظروا فقرة خاصة جدا لمصارعة الحزب الوطني "الاندر تيكر" مع حزب المعارضة "كوكو الضعيف" يوم الخميس






فقرة جديدة :

جديد جدا علي تليفزيون الفزع ..
فقرة "قطران"..
تسجيل مباشر لخلط مياه المجاري مع المحاصيل..
تسجيل لايف لأول اصدار هذا العام للسحابة السوداء..
مع تسجيل حصري لجوانب طريق الزقازيق وأمثالها ومسابقة "سرفيفور" للناجون من طريق الزقازيق والصعيد..
فقرة قطران شعارنا.. "الحياة قطرااااااان؟؟؟..ايوه...قطران بس؟؟..قطراااان قووووووووووي.."





برنامج فتاوي :

برنامج جديد طحن علي شاشتنا ..
"الفتوي مـــع الكبـــار"
"الفتوي مع الكبار" ..فتاوي خاصة جدا لرجال الأعمال والمتعثرين ورجال الحكومة..
فتوتك عندنا ..بس انت أبجني..

مع جزء من البرنامج :

رجل اعمال: انا خدت 2 مليار من مال البلد يا شيخنا..وحاسس بالذنب
الشيخ: لا يا ابني ..2مليار ونصف هو مبلغ حرام ..فجوووور..ولكن 2 مليار اذا كان لأهل الدين منهم نصيب ..فثوابك قررررررررررررريب..


رجل حزب وطني: انا زورت في الانتخابات ومش عارف هل ده حرام؟ انا سمعت ان التزويرة الاولي لك والتانية عليك صحيح؟
الشيخ: طبعا يا ابني ..خصوصا لو تخدم بها رجال الدين ..وتكون لنا من الكوسة نصيب..فثوابك قرررررررررررررررريب..


وزير: يا شيخ انا خدت حتة ارض عافية وفردة من مواطن ع الصحراوي ..هو كده حرام بالذمة؟
الشيخ: مين قالك كده يا ابني..."انت ومالك لأبيك ..وأنت ومالك وأبيك وعيلتك واللي جابوك للحكومة بإذن الله"..واذا كان لأهل الدين في الارض نصيب..فثوابك قرررررررررررررريب..

"الفتوي مع الكبار"...."احنا اللي لبسنا الفتوي حمالات"




شريط جديد:

شريط "السحابة السودا" حاليا بالأسواق..
"السحابة السودا" مع نخبة من اكبر المطربين لأغاني الحشيش والبانجو
الكوكتيل يضم :
سيجارة بني
البانجو مش بتاعي
سكرانة
هبطل السجاير
انا مش عارفني

تحذير .."الشريط ضار جدا بالصحة"





مستحضر طبي:

الأن مع الباعة مستحضر "صراصير"
"صراصير" يعطيك أسعد الأوقات في الطوابير والزحمة
خد حباية واحدة تحس بأحلي جو حتي لو انت في طابور التجنيد الخنيق
حباية واحدة وانت رايح لحماتك تعمل احلي دماغ
حباية واحدة وانت بتسمع مؤتمرات القمة العربية تلاقي قرارات جامدة

مثال علي حباية صراصير :

قبل الحباية في الجيش:

الظابط: جندي مجند احمد شكري تعالي بسرعة
احمد شكري : تمااااااااااام يا افندمممممممم
الظابط: انت هتغسل الأطباق وتروح تجيبلي حاجات وبعدين تمسح قاعدة الحمام مفهوووووووم يا حيوااااااااان؟
احمد شكري: مفهوم يا افنددددددددددم

بعد الحباية:

الظابط: عملت اللي قولتلك عليه
احمد شكري: تمام يا افندم
الظابط: جيبتلي البيرة من مارينا؟
احمد: طبعا يا برنس
الظابط: جيبت المزز معاك في العربية؟
احمد: قشطة يا افندم
الظابط: والأي بود صلحته؟
احمد: طبعا احنا بتوعك وعايز اجازة شهرين بقي
الظابط: احنا خدامينك

وبعد زوال مفعول الحبة:

الظابط: في الحبس يا حيلة امك ..اجاااااااازة؟ انا هاعرفك الاجازة تبقي ازاااااااااي يا كلب



قبل الحباية كان سعيد بيسمع مؤتمر القمة العربية:

القذافي: وهذا عدوان غاشم ونحن نندد ونشجب وندين
حسني: وانا شارحه
الاسد: قشطة وانا قارش
محمد السادس: وانا راكب ع المصلحة قشطة ندين ونشجب وماله

بعد الحباية:

القذافي: ده انا هاطلع عين اللي جابوهم ولاد الكلب من بكرة الصبح دبابات وطيارات وارقع يا معلم
حسني: انا بقول كده وبفكر اجهز نووي كمان بس نشوفواحد يخصب...هو ايه التخصيب ده ؟ خدناه في الأحياء باين
الاسد: وانا هأطلع مية وعشرين عسكري سوري ياكلوا الجيش كله
رئيس اليمن: وانا هاطلع صواريخي
ملك السعودية: وانا الراعي الرسمي للحرب انا هأصرف بس..لأني مبعرفش احارب انا فلوووس بالهبل وبسسسس
حسني: راعي رسمي؟ ايه يا عم هو ماتش اعتزال امك ؟
ملك السعودية: احترم نفسككككك...يا عمييييييييييييييييل
حسني : انت تخرس خالص ..راعي رسمي قال..انت اخرك تاكل كورن فليكس وتوزع ع الجنود فستق وكاجو يا جبل فلوس يا عميييييييييل

وبعد زوال المفعول:

القذافي: ونظل نشجب وننددد وندييييييييييييين






والي اللقاء وانتظروا مسلسلاتنا "الحب في المقطم"
ومسلسل " مديحة ع الدائري"
ومسلسل".......
احم
بيتهيألي اللي ايده علي كتفي ده..بوليس أداب
المذيعة:حضرتك أداب؟
الظابط:لا ..ألسن يا عنيا..
انجررررررررري قدااااااامي

شمعوا القناة دي

No comments: